30 mars 2013

Jobb jobb

Idag var min första dag på Bauhaus och försäljning utav Nilfisk, jag kan väl inte direkt påstå att detta är min grej men det kunde ju ha gått sämre.

Jag fick tre stycken högtryckstvättar sålda varav en som jag till och med bar fram till kassan åt en kund. Sedan gjorde jag ett tjugotals demos där många av kunderna tyckte det lät superbra men att dom skulle återkomma en annan dag, fick en del såna kunder i slutet på dagen. Sjukt frustrerande när de säger att de vill ha...men inte just nu!

Jag hoppas på en bättre helg nästa helg, jag jobbar även den lördagen. Jag hoppas på att sälja dubbelt så mycket då, skulle vara kul och kännas bra om jag kunde göra bra ifrån mig.

Nu är det tv delat med pluggkväll som gäller. Hoppas ni får en trevlig påsk allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar