18 mars 2013

Love it

Eller inte, bra sätt att starta dagen på, jag har klarat mig från förseningar i en HEL vecka, så nu puttrar vi på i 30km/h ända fram till Arlanda. Sedan efter Arlanda vet de inte hur fort det kommer att gå så det blir en överraskning...joy!

Det jag blir mest sur över är att jag inte har med mig min dator, kan inte vara effektiv alls, jag hade åtminstone kunnat göra bort lite plugg men nej.

Jag kan berätta för er vad som kommer hända i veckan istället.

Idag blir det praktik som vanligt, jag ska sitta med på en certifiering och analysera vad som är bra och om det finns några utvecklingsmöjligheter. Jätte kul uppgift då det verkligen känns som de på Xtended värderar min åsikt. Sedan ska jag även sammanställa lite för och nackdelar med Nilfisk vs. Kärcher (högtryckstvättar) då jag och en massa andra ska sälja dem på Bauhaus i Sthlm, Uppsala och Sundsvall. Kommer bli mycket intressant!

Ikväll efter praktiken ska jag även träffa fina Maria, vi ska ut och äta en bit och prata igen oss ordentligt! Ska bli super mysigt, var så länge sedan vi hade lite kvalitetstid.

Utöver det som händer idag så kommer jag göra en massa andra saker i veckan. Bland annat ska jag skriva på mitt examensarbetet/rapport som faktiskt rullar på rätt bra. Sedan ska jag och Janice testa på Box på gymmet, kommer att bli väldigt intressant, kommer säkert vara helt död när jag vaknar på torsdag!

På torsdag kommer jag även åka till Västerås för att äntligen få träffa fina Gina! De var också väldigt länge sedan så det ska bli riktigt mysigt!

Och utöver allt de så kommer det bli ännu mera plugg under helgen! Vill verkligen bli klar med detta arbete!

Men nu ska jag luta mig tillbaka och försöka njuta av alla vyer utanför fönstret som långsamt rullar förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar