20 mars 2013

Ajj ajj

Måste påstå att min dag inte riktigt startade som jag hade hoppats...

För det första så snöade det vilket absolut inte är okej, tyvärr kan jag inte göra något åt det, sedan för det andra så när jag skulle gå från Karlberg station så självklart druttar jag och faller. Inte en sån där då benen åker fram och jag hamnar på rumpan, nä här faller jag så knäna dunsar hårt ned i backen och jag står helt plötsligt på alla fyra i snön medan folk går förbi... Joy!

Hur lyckas jag lixom falla framåt när jag inte snubblar på grund utav en kant, nä det var bara halt. Detta har i sin tur resulterat i ett värkande vänsterknä och troligtvis blåmärken.

Men utöver detta så har min dag varit bra! Jag har till och med fått min tröja som jag ska ha till Nilfisk/Bauhaus, jätte skön är den.

Men ikväll så ska jag och Janice testa på Box på Actic gym, de kommer bli väldigt intressant men jag hoppas att det kommer vara roligt. Kanske blir min nya grej! Hehe

Imorgon så kommer det vara praktik som vanligt men sen på kvällen så åker jag till Västerås för att träffa Gina! Ska bli jätte trevligt, men måste nog försäkra mig om att hon kommer ihåg det redan ikväll. Sist vi skulle träffas hade hon lite väl mycket i huvudet och hade glömt bort. Tokfia!

Redan onsdag, förstå vad denna vecka går fort. Nä nu har jag inget mer att tillägga, på återseende allihop!

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar