2 april 2013

Arbetsvecka

Då sitter jag på pendeln påväg till Sthlm igen och undrar lite smått på vad dagen kommer att erbjuda.

Igår fick jag ett mejl från ett företag där jag sökt en tjänst, tyvärr så fick jag den inte vilket kanske inte var så förvånande, det var en projektledare-tjänst och jag har ingen direkt erfarenhet inom det. Men hon skrev att om jag var intresserad så fick jag hemskt gärna söka extrajobb där och att om jag ville de skulle jag bara säga till så skulle vi boka in ett möte. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det, men jag tycker helt klart att det är något att fundera över.

Jag och Niklas såg skyfall igår, den var faktiskt riktigt bra, sedan käkade vi cheesecake med browniebotten vilket blev extra gott med vaniljglass! Riktigt skön avslutning på den dagen.

Måste få beklaga mig lite däremot, efter min kära arbetsdag på Bauhaus i lördags så har jag fått galet ont i nedre ryggen/svanken. Har varit sjukt jobbigt att sitta ordentligt och ännu värre att böja sig ner. Nu har det börjat bli lite bättre men kan inte direkt påstå att jag ser fram emot en till arbetsdag på lördag ifall det här är bieffekterna...

Nä nu blir det till att luta mig tillbaka och invänta Stockholm.

Hoppas att alla har haft en underbar påskhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar