14 mars 2013

Praktik, gym och Tacos

Efter att jag och Niklas var färdiga på gymmet (som gick ovanligt bra) så begav vi oss först till affären och sen hem.

Niklas hade nämligen tre klassisar som skulle komma över och snacka lite skit och käka tacos. Fyra tjejer och en kille, haha lite utmobbad blev snyggingen min...men bara under ett fåtal tillfällen. Han har då snälla klasskompisar!

Hade en riktigt trevlig kväll och hoppas på fler såna kvällar framöver.

Sedan så har jag bokat in movie-night med Linnea på lördag (en tjej jag lärde känna på aupairskolan i New York, som också bor i Uppsala) vilket ska bli riktigt kul. Passar på lite medan älsk jobbar! Då blir det vin, godsaker och Disney, kommer att bli awesome.

Nu kallar sängen i alla fall så måste bege mig! Gonatt och sov gott allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar