17 mars 2013

Disneykväll och plugg

Igår så var det äntligen dags för Disney kväll! Linnea kom förbi och hade med sig vin, medan jag hade köpt ost med kex och osthjärtan. Hade verkligen en supertrevlig kväll, hoppas på fler framöver. Vi hann ju "bara" se tre stycken filmer, det blev i alla fall Skattkammarplaneten, Pocahontas och avslutade med Svärdet i stenen.
Gällande Svärdet i stenen så tyckte vi båda att det var lite skumt att Arthur/Pysen inte hittade svärdet förrän i slutet på filmen med tanke på filmens titel, men det var rätt okey ändå tycker jag.

Otroligt att jag kommer ihåg delar från en film jag enbart sett när jag var liten, lite onödig information att spara kan jag väl tycka.

Både igår och idag är det plugg som gäller, jag har satt som mål att jag ska ha all min fakta inskriven senast den 24/3 och att min analys ska vara färdigskriven den 1/4. Hoppas att jag tyckas hålla detta mål för jag vill verkligen bli färdig med mitt examensarbete så jag kan börja fokusera på att efter det skriva min LIA-rapport.

Men jag kommer att få lite pluggtid ikväll också, Niklas skulle iväg till några kompisar på filmkväll så då har jag ändå inget vettigare för mig än att plugga så det blir perfekt!

Men snart måste jag återgå till plugget igen, ligger för tillfället och vilar med en hoprullad filt under svanken för den började värka så efter att ha suttit i en skrivbordsstol i två timmar. Börjar kännas bättre nu så det är bara att återgå till skrivbordet och datorn!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar