4 mars 2013

Home sweet home

Äntligen är vi hemma igen, vi har fått med oss en massa saker och jag har åkt på en riktig dyngförkylning som fått mig att helt tappa smaken och viruset vill inte riktigt släppa mig än.

Men jag måste medge att det känns riktigt bra att äntligen få ett fulländat kök, skåpen börjar fyllas. Sedan så har jag mörkt hur underbart det är att äga en diskmaskin nu när allt som har legat i lådor i så gott som 2 år ska plockas upp igen och diskas, kommer nog ha svårt att klara mig utan en nu när jag och älsk har en. Hade det dock i min förra lägenhet också, men då var jag bara en person så det gick fortare att diska för hand.

Denna dag skulle egentligen enbart gå åt till uppackning och plugg men det blev lite mer... Eftersom vi kom hem igår vid sju så kände vi att vi inte orkade åka till Västerås med för att lämna bilen, så vi fick låna den av Niklas far en dag till så den ska lämnas igen idag. Sedan så ska vi även passera Niklas mor då hon fyllde år igår, var egentligen tänkt att vi skulle hälsa på då men nu blir det idag istället.

Men nu ska det bli lite mer plugg så att jag kommer något steg till närmre en färdig rapport, även om det är ett tag kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar