29 mars 2013

Överraskning och plugg!

Älskling kom hem från jobbet imorse vid åtta, jobbade natt och lämnade mig igår vid 23.30. Lite jobbigt att somna ensam men dom tur var gick det fort tills jag vaknade och han var hemma!

Vi hade en liten påskjakt här hemma i lägenheten innan Niklas behövde lägga sig för att sova efter nattens jobb, jag hade köpt ett ägg med lite smått och gott och han hade köpt en stor present till mig.

Jag hittade mitt paket först och otroligt nog fick jag lov att guida honom lite mot mitt ägg som jag gömt så bra!

Ni kan bara gissa vad jag fick.....en Sline Curler från Björn Axén!!!! Jag som har trånat efter en sån hur länge som helst. Bästa påskpresenten ever!

Han fick lite smått och gott utav mig, ett nytt hårvax, en trådlös mus till datorn, en dassbok, lite godis och en stressboll i människoform!

Nu under tiden älsk sover så passar jag på att plugga på examensarbetet och måla mina naglar med mitt nya nagellack! Jag behöver inga fler men på något vänster så blir det ändå att de får följa med hem efter en liten shoppingtur på stan!

Nä nu blir det lite mer plugg i och lite senare så kommer jag uppdatera er med vad som händer ikväll!

Glad påsk på er allihop!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar