22 mars 2013

90års kalas!

Jag och älskling ska nu på söndag åka med älsks mor och gratulera hans gammelmormor på hennes födelsedag! Tanten (om jag får säga så) fyller 90år vilket jag tycker är galet mycket, ska bli spännande att träffa henne och resterande utav Niklas släkt som troligtvis kommer vara där.

Mitt största problem för tillfället är helt klart vad jag ska ha på mig? Jag kommer att träffa några släktingar för första gången och det är ett 90års kalas...inte alls press på mig. Får gräva i garderoben och se vad jag hittar för något, måste nog ringa Niklas mor och fråga vad hon tror alla kommer ha för kläder.

Jag och Niklas kommer även bidra med en present, Susanna (Niklas mor) skulle göra iordning en korg med lite smått och gott så jag erbjöd mig att baka kakor till korgen. Sedan så har jag självklart suttit och gjort ett kort ikväll, när jag äntligen har möjlighet att ge bort ett kort måste jag ändå ta tillfället i akt!

Men nu blir det säng och sova för imorgon ska jag hinna med mycket.

Morgondagens to-do lista:
Handla ingredienser till kakorna,
Gå till biblioteket och låna böcker till exarbetet.
Plugga (Skriva klart faktadelen)
Baka kakor
Laga mat
Gå på bio med älsk

Någon dötid hittar jag säker där någonstans, hoppas jag i alla fall.

Men nu sängen, gonatt allihopa och hoppas ni får en trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar