14 mars 2013

Utbildning och bio

Igår på Xtended så fick jag och några säljare en dags-utbildning i Nilfisks högtryckstvättar, vi gick igenom vilka finesser de har till skillnad från andra tvättar och vi fick även lite säljknep att ta åt oss. Det var faktiskt riktigt kul och just då kändes det som att jag skulle lyckas sälja dem (vilket jag ska göra under någon lördag framöver).

Det är nämligen så att jag inklusive de andra ska stå på Bauhaus
och dema dessa varje lördag nu sju veckor framöver om jag förstod det rätt. Får veta idag hur många dagar jag ska vara "ute på fältet" så det ska bli intressant att se.

Idag har vi även en säljutbildning som jag ska vara med på, hoppas att den är lika intressant som den igår!

Igår gick även älsk och jag på bio, vi såg Hansel & Gretel och den var faktiskt rätt så bra. Det var nog första gången jag hoppat till när något "flyger" emot mig när jag burit 3D glasögon. Förresten så såg vi på biografen att de har börjat ta extra betalt för glasögonen nu, eller i alla fall på SF i Uppsala.

Men nu ska jag läsa på lite om Nilfisk på tåget och sen ska jag förhoppningsvis vara framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar