26 april 2012

Underbart!

Jag har pratat ihop mig med både min syster och min bror om upplägget på lördag och Susanne med familj kommer att komma till Västerås vid tolv, halv ett tiden och då är brorsan redan här. Sen så kommer dom att stanna till middag också som jag och brorsan ska tillaga hemma hos mig! Jag ser fram emot lördag som bara den, jag fattar inte att det redan gått ett år sen vi sågs första gången. Tiden har gått så sjukt fort!

Men både jag och Nicklas (brorsan) inser att vi måste lära oss tyska så att vi kan prata med barnen, Susanne har ju fyra barn men det är bara de två yngre som följde med till Sverige. Men att lära sig ett nytt språk är inte tvär gjort, speciellt inte när jag pluggar och jobbar samtidigt...men jag får väl ta de lite som de kommer, börja att lära mig lätta ord!

Längtar, längtar, längtar till på lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar