3 april 2012

Packat och klart

Idag hade vi event med Kristina för sista gången, vi fick framföra en presentation på ett annorlunda vis med hjälp av "rollspel". Måste medge att jag först var emot det för det sabbade helt klart min grupps upplägg, men när det väl bar av så var det ganska kul, lite jobbigt med men det gjorde ingenting. Sedan märkte jag hur intressantare "rollspels" presentationerna var att lyssna på än presentationerna på det gamla viset.

Jag har pratat med Norrland idag med (dvs mina kära vänner där uppe) och planerat inför min ankomst. Jag åker nämligen hem imorgon vilket jag verkligen ser fram emot, däremot är det inte lika kul att åka tillbaka i tiden tillbaka till vintern men det är smällar jag får ta helt enkelt!

Men nu är det färdig packat efter många om och men (är totalt värdelös på att packa) för det enda jag kan packa i är en liten bag. Det kan jag lova inte är mycket för världen, speciellt när mina skor tar sån plats och när skiten inte få väga mer än 5kg...vilket minskar mina möjligheter att preja ner allt som får plats ganska ordenligt tyvärr.

Nästa gång jag skriver, så skriver jag nog ända uppe från Norrland.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar