18 april 2012

Muffinsbak och poledancing

Idag i skolan så jobbade vi med både måndagen- och fredagens presentation, så nu har vi kommit någon vart med båda marknadsplanen och kapitlet i management-boken vilket känns ganska skönt. Men klar är vi inte än tyvärr, vi ska däremot försöka att bli färdiga imorgon så vi får fredagen ledig för tenta-plugg!

Efter klockan tre blev det hemgång och eftersom jag fick för mig under dagens gång att vi skulle ha med något gott imorgon så var det bara att bege sig mot affären för att inhandla några ingredienser till muffins. Choklad + choklad tänkte jag och så blev det...allt gick perfekt tills jag insåg att min muffinsplåt var för stor för ugnen....kan ha varit gladare under det tillfället kan jag lova...men inget att göra åt utan det var bara för mig att lägga över mina mini-muffins på en vanlig plåt och låta dem flyta ut och bli fula. Men dom smakade i alla fall bra som tur var!

Sedan ikväll så blir det poledancing, jag har bara tre gånger kvar nu av denna "termin" men jag har pratat med Jordan och hon tror att jag är nog bra för att börja del 2 av kursen, skulle prata om det idag så får se vad som sägs. Men jag funderar starkt på att gå till stan idag....måste ändå vänta så länge innan vi börjar på grund av de dåliga busstiderna så känner nästan att det är lika bra. Sen blir det ju ett plus i kanten att jag får lite extra motion! Yeey!


Dagens Diss: Plåtar som inte ryms där dom hör hemma!!

Dagens Hiss: Underbara klasskompisar som kan göra jobbiga uppgifter roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar