17 april 2012

För mycket just nu...

Jag är helt slut... Tacka vet jag de underbara tjejerna jag umgåtts med ikväll, ni är guld värd!

Jag har inte skrivit på ett tag men inspirationen och lusten till att skriva något alls har varit som bortblåst. Jag tänkte därför lite snabbt berätta om vad som har hänt under min frånvaro.

Det var jobb som gällde i helgen så efter jag slutat jobba på lördag så var det bara att börja tagga för 25 års fest, Anna en tjej på jobbet bjöd in mig och jag såg det som ett väldigt trevligt tillfälle att få träffa lite nytt folk i Västerås. Lördagskvällen blev helt klart lyckad och träffade riktigt festliga människor, ser fram emot nästa utgång!

Sedan på söndag var det jobb till fyra sen blev det en väldigt lugn kväll. Jag behövde plugga men min kropp sa bara emot...

Då kommer vi till allt vi har att göra i skolan, förutom att läsa en management bok inför tentan så ska jag och min grupp skriva om nästan hela vår SWOT + analysen sen skriva en marknadsplan med inriktning elhandel som vi ska vara klar med och redovisa den 27april, men inte nog med det utan vi ska även läsa ett speciellt utvalt kapitel ur management boken och sedan redovisa den på måndag. Men inte vilken redovisning som helst utan vi ska även välja passande, djur, film, musik och hitta på ett roligt namn på kapitlet bara för att det ska vara "roligt" att jobba med det.

Till då lägger vi då umgänge med vänner, jobb samt att jag ska hinna göra ett fotoalbum åt syrran.

Längtar tills denna kurs är färdig och hemtentamen är inlämnad så jag kan lägga detta bakom mig!

Nu ska jag försöka läsa lite utan att somna och sen blire till att sova och tagga inför morgondagens grupparbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar