21 april 2012

Spontant..

Det blev lördagsjobb på Mio idag ändå trots min "lediga" helg, lite drygt men det är bara att tänka pengar! De var rätt mycket idag också så de var rätt påfrestande, eller det märkte jag inte förns jag kom hem efter avslutad dag...det slutade med att jag tog en två timmars tupplur. Det var väl behövligt kan jag lova, var helt slut i hela kroppen.

Men då passade det perfekt med en lugn kväll hemma...trots att jag sagt till en skolkompis att jag skulle komma och festa. Så jag sms:ade bara och sa att det inte skulle bli nåt men då ringde karln upp...vi kan avsluta med att jag är väldigt lätt övertalad när det kommer till sånt, så det slutade med att jag åkte dit på förfesten för att träffa lite folk! Trevligt var de men nu är det hemgång som gäller för pengarna till utgången är obefintliga!

Thats all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar