9 april 2012

Sista morgonen

Då har jag vaknat upp i Norrland för sista gången denna gång! Helgen har varit fullspäckad med roligheter men nu kommer jag nog behöva ta det lite lugnt framöver, tur att jag ändå kan ordna så att jag jobbar på helgerna, då blir det inte lika mycket pengar som går åt.

I fredags blev det tillslut Umeå som gällde efter många om och men, en tids telefonterror och råd från lite olika håll och kanter. Sedan på lördag dag så hälsade jag och Linda på Mattias på NUS för att se om han piggnat till lite efter blindtarmsoperationen. Efter det begav jag mig hem för att ha påskmiddag med familjen hemma hos morfar.

Söndag blev väldigt lugn vilket jag kände behövdes och idag är nog det enda som står på agendan att hälsa på morfar och farmor&farfar samt att packa iordning allt!

Så vid kl 17.30 är det tillbaka till verkligheten som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar