26 april 2012

Städning och plugg...

Måste medge att det var riktigt jobbigt att kliva upp imorse, var länge sen min kropp var så mör och full i blåmärken...jobbiga var att jag kände av blåmärkena på benen när jag skulle gå till bussen. Men men, idag på skolan har vi förberett presentationen på marknadsplanen som vi ska hålla i imorgon. Det gick rätt så bra faktiskt så nu är det bara för mig att lära mig den text jag har fått så det blir en bra presentation imorgon!

Jag trotsade verkligen min kropp idag på vägen hem efter en snabb shoppingtur på stan. Kroppen bara skrek sitt kvar i bussen men ändå tog jag och hoppade av 4 hållplatser innan jag ska kliva av och började vandra hem.

Nu ligger jag i sängen och håller på art somna men så fort jag skrivit klart de här så ska jag börja städa upp i mitt rum och dammsuga lägenheten så att det är snyggt och prydligt när syrran och hennes familj kommer. Sedan efter det så blir det till att plugga plugga så jag inte tappar bort mig imorgon, de vore ju förargligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar