22 april 2012

Förberedelser och presentationer..

Sitter nu och har tagit en liten paus ifrån hemtentan i marknadsföring, presentation förberedelser inför imorgon på ett kapitel ur Service management och marknadsföring, och jag kan bara påpeka att jag kommer vara så glad när den tentan lämnas in för då är jag äntligen helt klar med marknadsförings-kursen.

Imorgon så är det då lektion med Claes samt ska alla grupper ha en presentation om deras utvalda kapitel, det kommer nog vara rätt smärtfritt, eller det hoppas jag i alla fall, vi hade knappt en vecka på oss att göra den här uppgiften samtidigt som vi ska jobba i gruppen på vår marknadsplan som även den ska redovisas denna vecka. Som tur är kommer redovisningen att vara på fredag så vi har torsdag på oss att göra de sista förberedelserna innan den stora dagen, så önska oss lycka till!

Nu blir det till att återgå till pluggandet en liten stund till innan sängen kallar, inser också lite smått att mitt rum är i stort behov utav städning, lika så köket men det får jag helt enkelt skjuta åt sidan ett litet tag till....måste bli klar med det här bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar