24 april 2013

Praktik

Igår så skötte jag ihop plockning, packning och emballage för 6 stycken eventbord som skulle skickas samma dag! Helt galet mycket saker och de där borden var inte lätta kan jag lova, inte efter jag proppat dem fulla med allt möjligt inför Ridderheims butiksevent där de ska bjuda på delikatesser och ost. Förstå engångsartiklarna till ett bord, helt galet!

Inte nog med det, vi inväntade en massa produkter som skulle stoppas i bordet men självklart så tänkte posten på att ta det i samma veva som de skulle hämta upp våra bord som ska skickas tunt hela Sverige känns det som. Det var bara att tejpa fast det sista ovanpå varje låda, så posten väntade så snällt på oss medan vi sprang omkring och tejpade fast en liten låda på en stor låda!

Idag har jag bara två bord att packa sedan ska jag och Sandra försöka röja lite i konferensrummet då det ser ut som en tornado svept igenom.

Men åter till tågresan för mig.
Hoppas ni får en underbar Lill-lördag/onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar