9 april 2013

Trött på telefonen

Idag har det varit fullt upp på praktiken, vi kommer att hålla i en certifiering nu på fredag så jag har suttit och ringt in de människor som ska komma, nu på eftermiddagen hade jag över 20 samtal att ringa. Måste helt klart medge att jag är lite less på min egen röst, men det är roligt att ha något att göra!

Ikväll kommer min älskling hem från kryssningen, längtar att ha någon att sova med. Har blivit väldigt bortskämd då jag tycker det är jobbigt att sova en natt helt själv...men det är inte kul.

Jag har inte så mycket kvar på min rapport nu vilket känns riktigt skönt! Ska bara skriva det sista nu sen gå igenom den för att göra lite små ändringar. Vill verkligen vara klar innan Valborg då Johanna kommer och hälsar på, så det är mitt mål! Tror ni att jag klarar det? Det hoppas jag på i alls fall!

Får se ifall det blir något plugg ikväll eller om det bara blir mys i soffan med en bra serie/film, det får tiden utvisa.

Hoppas alla har en underbar tisdag! På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar