7 april 2013

Underbaraste!

Idag efter Niklas hade varit hos några kompisar så kom han hem med två små presenter till mig! Hur söt sambo kan jag ha!

Jag fick två små stafflier med canvas tavlor i ungefär en storlek på 10x15, sedan fick jag ett superfint lila Essie-nagellack. Ska definitivt måla naglarna med det imorgon, det är ändå på tiden att jag målar dem så det här blir ett perfekt tillfälle.

Älsk är och jobbar nu, det var lugnt innan men nu skulle jag vilja ha honom här. Har haft lite hemlängtan på sistone, eller snarare saknad från familj och vänner i norr och det slog till ikväll. Jobbigt att ha hemlängtan, känns så onödigt för det är bara jobbigt! Som tur är får jag träffa några från min familj snart och en nära vän kommer hit innan det så jag får hålla ut.

Men nu kallar sängen, för imorgon är det examensarbetes-plugg som gäller.

Hoppas alla har haft och fortfarande har en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar