21 maj 2012

Sommar tider och plugg

Ligger för tillfället på en kulle och solar lite, snacka om att jag älskar sommar!

Dagen började med en promenad till skolan, vi skulle sälja in vår offert till Rolf idag och trots min nervositet så känns det som jag lyckades rätt bra ändå! Tillbringade en och en halv timma i skolan sedan var det bara att gå hem igen, så jag promenerade tillbaka.

Väl hemma kände jag ett enormt sug efter mjukglass och eftersom jag hade varit så duktig att gå både till och från skolan så traskade jag ner på Ica ettan och köpte en bägare! Sen tog jag en liten promenix ned på stan och inhandlade mig ett par sandaler inför sommaren :) Efter det hade jag rätt ont i fötterna, men eftersom jag inte hade med mig mitt busskort och de var så pass fint väder, var det bara för mig att promenera hem igen!

Nu ligger jag alltså här, jag skulle plugga men hittar inte min motivation, måste ha tappat den påväg hem från skolan. Jag passar på att njuta av det fina vädret istället och ta tag i plugget ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar