20 maj 2012

Plugg, plugg, plugg

Dagens morgon har bestått av skrivandet av en offert, skriva ett upplägg om försäljningen av min Ica kasse och musik. Det är ganska intressant att kolla igenom min kalender och se vad som händer nästa vecka, kan lugnt säga att det är mycket på G just nu, jag ska dela med mig av kommande veckas upplägg:

Måndag: Redovisning av offert, som är baserad på en förfrågan Rolf har skrivit.
Tisdag: Redovisning/försäljning utav min Ica kasse, Rolf spelar här en potentiell kund.
Samt poledancing med Jordan på kvällen.
Onsdag: Redovisning/försäljning på mässa (fortfarande min Ica kasse) samt extra poledancing med Jordan = extrem träningsvärk dagen efter.
Torsdag: Skriftlig tenta på försäljningen. Möte angående 10ornas examensevent.
Fredag: Jobba på 10ornas examensevent, samt avslutningsfirande på kvällen.
Lördag: Jobb på Mio mellan 09.50-16.10 Grillning/jobbfest hos Majsan.
Söndag: Jobb på Mio mellan 10.50-16.10 Sedan avslutar jag veckan med ett efterlängtat bio besök här i Västerås (MIB 3)!

Ja vad kan jag säga, inte så mycket jag tycker att mitt "schema" talar för sig själv.
Nu blir det till att fixa lite lunch, sedan blir det lite mer plugg och efter det har jag inte planerat in något vilket känns rätt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar