29 maj 2012

Effektiv dag!

Nu är jag tillbaka i Västerås efter ett snabbt besök i vår kära huvudstad! Måste säga att jag har blandade känslor angående den staden, nu kändes det igen som ett ställe jag skulle kunna tänkas flytta till...men de kommer väl och går den känslan.

Intervjuerna gick bra idag, så nu är det bara upp till mig att välja ut vilken av de två företagen jag vill vara på. Det lutar liter mer åt ena hållet än de andra men jag ska i alla fall sova på saken, för säkerhetens skull.

Jag var som sagt även förbi på WTC och gick tillbaka dit för att hälsa en till gång innan jag åkte hem. Mysiga mysiga människor! Jonna sa till och med att om jag skulle ha problem med att hitta en bostad skulle jag kunna bo hos henne och hennes pojkvän under praktiken, hon är en riktig gullunge!!

Men nu bär det av på sista poledancing lektionen...hoppas verkligen Jordan startar eget så jag kan börja träna där. De är ju så sjukt kul och riktigt bra träning, trist att de måste stänga!

Men men....på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar