22 maj 2012

Plugg, plugg

Sitter nu vid datorn och försöker förbereda mig inför dagens försäljning med Rolf. Det går väl sisådär men jag försöker i alla fall, har suttit och ändrat lite på mitt dokument i word för att få det att låta bra och inte för "manus".

Sedan har jag även bokat in mitt andra möte i Stockholm den 29maj, det är inga garantier på att jag kommer få praktikplats där då de inte vet hur de ser ut framöver men alla möten är bra möten! Så jag har mitt första möte mellan 11.30-12.00 sedan har jag mitt andra på ett företag lite längre bort mellan 13.00-14.00, jag har alltså en timma att ta mig från punkt A till punkt B och de klarar jag lätt!

Ska nog försöka passa på att svänga förbi WTC och hälsa på mina före detta "arbetskamrater" när jag väl har vägarna förbi. Kommer nog bli en trevlig dag i Stockholm dedär!

Men nu....tillbaka till plugget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar