11 maj 2012

Fredagsmys..

..med mig själv, men det får inte underskattas! Köpte lite rose och jordgubbar efter skolan idag och hade lite egen-tid.

I helgen blir det jobb på Mio så det kommer bli lugnt för min del, får spara mig tills nästa helg då fiia har födelsedagsfest i Sevalla. Kommer nog bli riktigt trevligt så ser fram emot det!

I skolan idag pratade vi försäljning med underbara Rolf Nordholm, kan det finnas någon bättre lärare/föreläsare? Jag har svårt att tro det i alla fall. Jag lär mig alltid så mycket på hans lektioner och får många såna här "aha-upplevelser" under tiden vi sitter och lyssnar och antecknar!

De är så lärorikt att blanda teori med praktiska övningar och det får mig verkligen att sätta fingret på vad det är vi skriver om.

Hur som helst, hoppas att alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar