1 maj 2012

1 maj!

Gårdagen blev väldigt lugn, de blev grillat till middag med några goda vänner! Vi satt till och med ute och åt så jag fick värsta sommarkänslan, jag gick och log hela vägen till Malin och var lycklig ända in i själen! Fågelkvitter, varma vindar, grönt gräs och en doft av grillat... Det kunde inte bli bättre!
Det blev en tidig kväll igår utan alkohol vilket var en skön omväxling och vi hade hur trevligt som helst ändå.

I lördags var ju även brorsan och syster med familj och hälsade på och vi hade en supertrevlig dag och kväll i Västerås! Jag och brorsan lagade middag och min systerdotter Anna hjälpte också till att röra i grytan, maten blev så uppskattad att Anna ville "koka" den här middagen till hennes födelsedag (vi åt tacogratäng/gryta med tacochips), så det blev en hit!

Saknar dom redan men jag och brorsan ska försöka ta oss till Bretten i sommar, får bara hoppas att jag har några lediga dagar ifrån jobbet!

Idag har det varit en lugn morgon, klev upp vid nio sen gick jag och tränade en timma och bara för att vara ännu mer effektiv så skrev jag klar min marknadsförings tenta så det känns riktigt skönt!

Nu blir det lite mat sen vet jag inte var dagen tar mig.

Här kommer lite blandade bilder från lång helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar