23 februari 2012

Vårväder och telefonsamtal.

Förstår inte var den här tröttheten kommer ifrån, när jag sover ordentligt och inte har feber borde det inte vara tillåtet att vara så här hängig! Men nu sitter jag äntligen på väg "hem", då är det plugg och packning som står på kvällens agenda.

Återigen en seg dag på jobbet, fyra konferensgrupper har varit hos oss idag men som tur var skulle jag, Lina och Robert på en visning hos summit, ett konferensföretag bredvid humlegården. Det var väldigt trevligt där men det bästa var ändå att få komma ut i det underbart fina vårvädret, kärlek säger jag bara!
Såna här dagar känner jag verkligen hur efterlängtad vårsolen har varit.

Sedan så har jag skrapat ihop hela 4 (möjligtvis 5) personer till afterworken imorgon, fuck it säger jag bara, vår afterwork kommer att äga trots antalet! Det är bara bra människor som har lovat att de ska med, personer som jag gärna hade lärt känna mer, synd att jag kommer och tänker på det nu sådär näst sista dagen, eller hur?!

Jag har försökt få tag i min bror och höra om han skulle vilja hänga på och käka men för ovanlighetens skull (jag ljuger) så svarar han varken på samtal eller sms, typiskt.

Då drar vi dagens hiss&diss;

Dagens Diss: Människor som aldrig svarar när jag ska bjuda med dem på roliga saker...

Dagens Hiss: Värmen från vårsolen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar