20 februari 2012

1 vecka kvar..

 Då har det äntligen börjat sjunka in att jag enbart har en vecka kvar på praktiken vilket känns riktigt skönt otroligt nog. Jag saknar verkligen mitt liv i Västerås även om livet här i Stockholm inte är så fel de heller! Men jag märkte av det ännu mer när jag fick träffa min underbara nu i helgen, det är alltid så skönt att umgås med henne, vi kan verkligen sitta knäppt tyst och inte ens titta på varandra men ändå känns det så bra i hennes sällskap. Det är nog så äkta vänskap ska vara, när man verkligen inte behöver anstränga sig utan att allt bara kommer naturligt.

 Sen sitter jag idag och försöker komponera ihop min LIA-rapport vilket inte går sådär super...jag lyckas inte hitta den röda tråden och det känns som att rapporten ska handla mer om själva företaget och inte min upplevelse på LIAn vilket känns lite trist. Men det är nog bara att försöka göra så bra som det går, de är ju enbart 3-4 sidor som behöver skrivas och jag har redan gjort 2 men det går trögt ändå.


Bara för att göra detta något intressantare att läsa så passar jag på att dra en "hiss & diss";

Dagens Diss: Rapporter jag inte förstår mig på.

Dagens Hiss: Vänner som alltid finns där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar