29 februari 2012

Myskväll och tjejsnack

Mötet under gårdagen gick väl rätt bra, dom sa att jag skulle få veta mer då nästa vecka om jag får sommarjobbet eller inte!

Middagen hos Maria var super mysig, jag, Maria och Gina med en massa tjejsnack (som alltid)! Jag har verkligen saknat våra myskvällar ihop, alltid lika härligt att bara vara i deras sällskap.

Igår övade även jag och Malin på rekryteringssamtal och fy fan vad bra vi var! Jag skulle lätt anställa henne efter lite funderings tid som Rolf tycker vi ska göra, vi ska inte falla för charmfällan! De är mycket viktigt..

Idag övade vi på medarbetarsamtal som vi även ska ha med Rolf imorgon som en betygsgrundande övning, den ska vi dessutom ha själv med honom, men det kommer nog att gå bra!

För övrigt så ska jag och Fia pröva på poledancing och det kommer bli ytterst intressant! Too be continue.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar