17 oktober 2013

Inte länge kvar nu.

Nu har lägenheten börjat se ut som ett bombnedslag igen, och för fösta gången gör inte det mig ett dugg. För nu börjar vi få ihop alla saker i lådor, sopsäckar och IKEA-påsar inför flytten på lördag och det är helt sjukt vad jag längtar!

Längtar inte enbart för att vi äntligen ska få slippa allt velande om hur länge vi får bo i den lilla lägenhet vi har nu, utan jag längtar även till att vi ska få något eget som vi verkligen kan göra till ett hem!
Det kommer säkerligen ta ett tag för oss att få till lägenheten precis som vi vill ha den, men nu har vi all tid i världen så det får ta sin lilla tid!

Jag har till och med skapat en lista så vi vet vad vi ska köpa till lägenheten, det har blivit en ganska lång lista så det tar nog ett tag att arbeta igenom den. Men jag tror att det kommer bli riktigt bra när vi väl är klara och tro mig, det kommer komma upp bilder så snart det händer!

Men nu är det snart jobb så resterande packning kommer ske imorgon, men det är inte mycket kvar nu kan jag lova och skönt känns det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar