30 oktober 2013

Förvandling!

Idag har jag och älskling varit och shoppat loss på Ikea och imorgon får vi bland annat hemlevererat en fåtölj+pall, en bokhylla, ett vitrinskåp och ett skrivbord! Kommer bli så underbart när den här lägenheten kommer formas till vårt hem. Underbara känsla!

Sedan så har jag även varit lite kreativ på hemmafronten, för ett tag sedan fick jag ett brödfat från jobbet som egentligen skulle kastas. Deras skräp och min skatt tänkte jag, jag såg lite potential i det runda fatet och vipps efter lite kreativitet och kärlek så är mitt nya ljus-fat äntligen färdigt! Nu saknas det bara lite stenar och små kvistar som dekoration kring ljuslyktorna men det är snabbt åtgärdat!

Före:

Efter 1:

Efter 2:

Måste medge att jag blev riktigt nöjd! Håller även på med en till kreation men den får nu se när färgen torkat och den är helt färdig. Kommer att vara en ommålad/fixad fika bricka.

Nu blir det mat och sedan bio med älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar