25 oktober 2013

Det tar sig!

Sakta men säkert så börjar det likna ett hem!

Saker packas upp och lådorna försvinner från vardagsrummet, tyvärr ser förrådet ganska fullt ut för tillfället...men där bor vi ju inte så det känns okej. De får hamna lite mellan stolarna nu och ett tag framöver.

Idag har jag byggt ihop två möbler till hall och badrum sedan har jag även shoppat en massa roliga saker på stan. Det svåra är att jag måste hålla mig till att köpa nödvändiga saker som jag och Niklas skrivit upp och inte handla saker för att de var fina. Det får jag göra när lägenheten är fylld!

Köpte lite nya gardiner till köket och även en ny servetthållare samt nya gröna fina servetter! Det måste ju matcha. 
Blev riktigt bra tycker jag men som sagt vi är långt ifrån klara med lägenheten, den kommer att genomgå en förvandling!


Sedan köpte jag ju även ett nytt brickbord till myshörnan vi ska fixa, men nu får den stå bredvid den nya hall-bänken bara tills bänken får plats i hallen och en fåtölj har införskaffats till vardagsrummet!


Och nej....den svarta sopsäcken kommer inte få vara kvar. Inte heller tvättmedlet i fönstret!

Nej nu blir det sängen för mig, jobbar hela helgen. Totalt 25 timmar på två dagar, whoop whoop! Bring It On!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar