10 mars 2012

Pannkakor och zumba

Efter myskvällen hos G igår så tänkte jag starta dagen riktigt ordentligt, så medan gumman låg och sov så bestämde jag mig för att fixa frukost. Den startade med att koka ägg och fixa te, yoghurt och flingor, skiva bananer och avslutades med att stå och steka mini pannkakor, varför inte slå på stort när jag väl ligger i tänkte jag väl.

Frukosten/brunchen blev sjukt lyckad och bara att jag fick vara med en överlycklig G gjorde morgonen... Hon kunde inte fatta att jag ställt mig och stekt pannkakor!

Sedan kom H hit och hälsade på sin kära flickvän G, åt lite lunch medan vad epilerade benen som kändes ganska ordentligt, dock sa G att det gjorde typ lika ont som att tatuera sig...så jag får se om detta stämmer den 24sep helt enkelt.

Efter H återvänt till jobbet tog jag och G och ryckte upp oss och skulle köra lite zumba! Jag kan verkligen bli förbannad när jag inte klarar av nåt jag försöker mig på...total besvikelse när jag inte klarar av några enkla steg. Men det slutade ändå med att vi körde zumba i 1,5 timmar och inte var vi klar efter det, nä, vi klädde på oss och gick ut på en promenix i det fina vädret och detta slutade med en promenad på 2 timmar och 20 minuter...

Stretch på mattan hemma hos G efter det och jag kan lova att vi båda är rätt slut nu. Ikväll kommer vi nog sova som två små barn! Sjukt trött redan nu men ändå väldigt nöjd över den träning vi åstadkommit under dagen!

Nu ska jag fortsätta vara social men min kära vän och försöka att inte "dra en Gina" och somna i hennes soffa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar