27 mars 2012

Middagskväll med våfflor

Snacka om att rubriken avslöjar innehållet i detta blogg inlägg, men jag ligger för tillfället och vilar och kände att kreativiteten är som bortblåst. Förstår inte hur jag kan vara så här trött, jag sov till och med hela natten inatt.

Men men, nu är våffelsmeten och grädden färdig vispad och så har ja dukat fram tallrikar till mig Gina och Maria som snart ska komma över. Det ska bli super mys men det kommer nog inte vara allt för länge för jag kommer nog behöva träffa John blund ganska så snart skulle jag gissa.

Imorgon är det fullt upp med, efter skolan så ska jag åka ner till erikslund och skriva på lite papper hos chefen på Mio, så får jag även förhoppningsvis se hur mycket ja kommer att få jobba framöver. Nästa helg vet jag säkert i alla fall så det känns skönt!

Sedan efter det så är de poledancing kl 19.30, känner mig inte helt frisk än men jag kan inte skjuta upp det längre...jag behöver träna.

Tror nästan jag behöver boka in en "jag-dag" i min kalender bara för att inte boka upp nåt annat, skulle vara skönt med en lugn kväll och bara läsa en bok eller se film själv, det var ett litet tag sen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar