13 juni 2013

Torsdag

Jag som hade trott att jag skulle vara själv i måndags, jag hade Maria på bokningen som kunde hjälpa mig ifall det blev lite väl mycket. Som tur var, det var totalt kaos i måndags, en massa folk, telefoner som ringer i ett och frågor jag absolut inte kunde svaret på. Men som tur var så hade jag Maria där.

Däremot tror jag inte att jag har lika tur idag, på schemat står det att jag ska jobba själv och där står det inte heller någon Maria inskriven. Whoop whoop!

Och inte nog med det så ska jag även jobba själv i helgen, börjar med eftermiddag på lördag och sedan hoppa på förmiddag på söndag. Jag som aldrig jobbat en förmiddag själv och så blir det de första jag ska göra på min första arbetshelg. Läskigt....eh ja!

Men ni får hålla tummar och tår för mig att det kommer gå bra! Jag vet att jag hoppas då definitivt på det!

Men nu hoppas jag bara på att transferbussen ska komma så att jag kommer i tid till jobbet...skulle vara lite pinsamt att komma sent idag när det bara är jag som står i receptionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar