10 juni 2013

Då börjas det

Tanken var från början att jag skulle stå själv i receptionen nu på onsdag men med lite snabba ändringar så slutade det med att jag har mitt första eftermiddagspass redan idag. Låt mig påpeka att jag ska stå helt själv då och natten kommer inte för än kl 20 ikväll! Jag hoppas innerligt på snälla, medgörliga och få gäster, är det för mycket att begära?!

Nej men ärligt talat så känns det rätt bra med allt det där praktiska, det är frågorna från gästerna som oroar mig lite. Jag tycker verkligen inte om att inte ha stenkoll och kunna svara på frågor. Det värsta är att gästerna skulle kunna total lura mig då jag medger att jag är en aning godtrogen...hmm.

Men nu sitter jag i alla fall på bussen påväg mot min första riktiga arbetsdag efter min två veckors upplärning, önska mig lycka till!

Hoppas alla får en underbar måndagseftermiddag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar