15 juni 2013

Första riktiga dagen själv

Och jag är helt slut!

När jag kom till jobbet idag så hade jag lite över 160 incheckningar som väntade mig och hotellet var fullbokat plus att just vid det tillfället så var väl ungefär hälften av alla rum städade.... Oboy!!

Jag orkar inte dra hela dagen men jag kan väl säga att jag hade möjlighet att äta vid halv åtta (åt frukost/lunch vid halv elva på morgonen) och jag har städat mitt första hotellrum i superspeed vilket resulterade i ungefär 40 minuters övertid.

Kön var alldeles för lång vissa gånger och jag tyckte synd om de människor som stod när jag fastnat med en annan kund.

Men nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova, men jag ser inte fram emot morgondagen. Då är det nämligen lika många människor som ska checka ut. Hotellet har 228 rum och som jag nämnde tidigare så är det fullbokat!

Men de tar jag mig an imorgon, efter en god natts sömn (hoppas jag) och en god frukost. För inatt sover jag på hotellet, fast i källaren, i personalens övernattningsrum. Tack för att det finns vid fullbokat hotell!

Godnatt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar