20 juni 2013

Inlägg #2 - Midsommar

Väl påväg mot Arlanda stad och jobb i receptionen så sitter jag här med en packad väska.

Det blir nämligen så att midsommar kommer att firas med älsk och hans vänner i Västerås, så planen är att direkt efter jobbet hoppa på flygbussen som tar mig till Västerås! Kommer däremot inte vara framme förrän kl 01.00 inatt men det känns ändå skönt att slippa åka imorgon på morgonen. På nåt sätt så känns det alltid bättre att vara på plats när det är någon form utav firande eller någon händelse.

Jag vet inte direkt planerna för midsommar utöver grillning men det känns som att jag inte behöver så överdrivet mycket mer info, det blir nog bra oavsett!

Jag kom ihåg förra midsommar, det var då jag träffade några av Niklas kompisar för första (och några bara andra) gången och jag var minst sagt nervös. Men det gick ju super och det är även samma människor jag kommer fira midsommar med i år!

Men jag hoppas att alla får en härlig midsommar och att solen kommer lysa på er oavsett var ni än är!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar