29 september 2012

The BIG day.

Idag händer det, jag kommer att bli 08a i totalt två månader, de känns rätt kul faktiskt. Speciellt när jag kommer få en sån underbar lägenhetskompis, jag och Gina kommer att dela en lägenhet på söder. Kommer att bli mys!

Däremot kommer det vara mindre mys att forsla mina två stora (tunga) väskor till lägenheten idag. Måste tillägga att jag även har min handväska samt datorväska med mig i flytten, detta kommer minst sagt att bli intressant.

Ringde brorsan i Sthlm i hopp om att han kunde hjälpa mig med flytten, men som en vanlig människa så har han faktiskt något roligt inplanerat på en lördag. Så det sket sig.

Till råga på allt så regnar det i Västerås idag, har regnat så gott som hela veckan. Men som min kära pojkvän skulle säga "sluta vara så negativ!" och visst de kanske jag är. Kommer dock vara en aningen mer nöjd när jag har installerat mig i sthlms-lägenheten. Just nu får jag vara liiite bitter tycker jag. Jag måste ju faktiskt dra på alla väskor från denna lägenhet till nästa.

Tagga till nu...de är ju ändå lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar