23 september 2012

Jobbhelg..

Igår kväll var det färdigjobbat på vin&delikatess mässan på ACC. Jag Fia och Catha har varit exemplariska, vi har jobbat hårt och verkligen satsat på det lilla extra i servicen. Vilket även belönade sig i form av beröm från både utställare och de andra arbetarna inblandade under helgen. Jag har även knutit några bra och intressanta kontakter för framtiden och förhoppningsvis kommer jag få möjlighet att arbeta på andra liknande mässor. Det har verkligen varit superkul!

Igår var det även film-mys med älsklingen, vi hade både vin och pralinerna att njuta utav. Chokladpraliner kostade bara fem kronor styck på mässan så jag köpte ett par stycken. Vi har även kvar runt fem stycken till ikväll, mys!

Nu är jag dock påväg mot det sista jobbet för helgen, fem timmar att avverka på Mio möbler. De kommer förhoppningsvis gå fort, skulle behöva förbereda mig mentalt inför tatueringen imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar