30 september 2012

Första natten avklarad.

Igår anlände jag till lägenheten som jag och Gina ska bo i. Kvinnan vi hyr av verkade reko, dock röker hon inomhus så lägenheten luktar rätt mycket cigarettrök. Hoppas verkligen inte det fastnar på kläderna! Funderar starkt på att köpa doftljus och tända runt om i lägenheten.

Igår var de ingen bra dag visade det sig, jag som brukar vara van att va själv hade svårigheter med det igår. Påväg hem från affären kände jag att någon form av ångest smög sig på och allt kändes väldigt jobbigt helt plötsligt.
Slutade med att jag la mig i soffan och såg filmen "Eat, Pray, Love" med Julia Roberts, då började jag drömma mig bort lite. Sen så fick jag prata med min älskling på telefon ett tag vilket fick mig att må mycket bättre. Älskar hur han kan få mig på bättre humör.

Idag/ikväll ska jag, Maria och Calle på en öppning av en ny butik, det är en bekant till dem som öppnat en möbel och smyckes butik. Ska bli spännande att se vad som finns där.

Sen senare ikväll kommer även Gina hit! Ska bli skönt att få hit henne så jag slipper vara helt ensam.

Men nu är det påklädnad och frukost som står på min agenda.

1 kommentar:

  1. Älskade söt! Du får gärna ringa mig om du behöver sällskap, vi pratar allt för sällan tycker jag. Love you <3

    SvaraRadera