10 september 2012

Ekonomi.

Hade första dagen i ekonomi idag med kära Curt. Det gick ovanligt bra, så det kändes riktigt skönt. Däremot har det funnits ett antal andra stunder av irritation...suck.

Men nu blir det till plugg hemma och bara längta tills jag är klar med den där ...rapporten! Bara två dagar kvar, sen slipper jag den och alla tankar runt den.

Bara boende frågan kvar nu, vi har inte fått några fler erbjudanden på blocket och jag vill bara få det här överstökat. Kommer nog att hamna i en etta med min pojkväns, systers kille. Men då vet jag åtminstone var jag kommer att bo, vilket är betydligt större vetskap än nu.

Bara tre dagar kvar tills jag besöker Norrland med brorsan oxå, insåg idag att jag behöver tvätta så jag kan packa några kläder till resan...något jag även måste avsätta tid till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar