29 oktober 2012

Tummen upp!

Idag var det en sån här dag som började lite segt. Jag vaknade upp i Uppsala imorse med älskling, ville inte alls stiga upp, jag ville ligga kvar i den där lilla 90s sängen och sova. Det gick ju självklart inte, men jag har märkt att så fort jag vaknar upp i Uppsala så är mitt huvud i ett riktigt "weekend-mode" och jag vill inte kliva upp.

Men tillslut tog jag mig upp och kom fram till jobbet i tid.

Arbetsdagen började med att jag hämtade upp två tårtor från Gateau till födelsedagsbarnet på jobbet. Passade perfekt att mumsa på till morgonens möte, "jennies vinnaretårta" var helt klart bäst!

Under dagen så hade jag och min handledare Alexandra även ett halvtidsmöte. Helt sjukt att jag snart redan avklarat halva min praktik. Vi gick igenom mina och hennes förväntningar på perioden och jag fick veta att jag presterade över hennes förväntningar (och Alexandra hade enligt henne själv väldigt höga kram) vilket kändes jätte roligt att höra.

Hon sa att jag var väldigt stark som person, att jag var prestigelös och att jag kommer klara av vilket jobb jag vill ta mig an.

Jag har svårt att veta hur jag på bästa sätt tar emot sån positiv feedback så hon fick väldigt många tack och en kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar