25 oktober 2012

Nuså...

Då var det torsdag, löning och snart helg, fick bara lov att påpeka det.

Imorse åkte Niklas hem till Uppsala, han har varit här sedan tisdag kväll. Den kvällen gick vi till underbara bar för att se på lite stand-up komedi, dom var riktigt duktiga då med.

Igår så var det jobb för mig och plugg för Niklas som gällde, stackarn hade en tenta idag som tvingade honom att kliva upp redan kvart i fem imorse. Usch. Men jag håller tummar och tår, hoppas det går bra för min älskling!

Annars så tog vi det bara lugnt igår, jag fick lov att (för andra gången på två dagar) ringa till Arizona, USA för att säkerställa en beställning vi gjort...klockan tio på kvällen. Vad gör jag inte för arbetet, fick imorse veta hur mycket frakten kommer att gå på....Thomas lär inte bli nöjd idag när han får höra vad det ligger på.

Nej nu är det bara att tagga till!

Godmorgon alla och godmorgon Sthlm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar