31 oktober 2012

Halva tiden.

Idag har jag redan avklarat halva tiden utav min praktikperiod. Helt galet vad fort tiden har gått.

Idag fick jag även veta utav en kollega att han ville ha mig till hjälp under minst ett event efter att min praktik är slut. Han sa och jag citerar "jag behöver bra människor på plats", visst läser jag säkert in i det alldeles för mycket, men det känns ändå kul att jag är en av de människor han vill ha på plats!

Imorgon inväntar vi ett paket, eller tekniskt sätt fyra paket, så låt oss kalla det en leverans...ja imorgon ska vi få en leverans med lite event-goodies från Arizona, USA. Ska bli riktigt kul att få ta fram och kika på dekorationerna vi ska använda till ett event nästa helg.

Imorgon kommer även älsklingen hit! Kommer bli supermys, längtar verkligen tills jag får ha någon att sova med igen! Sängen känns så stor utan min älsk bredvid mig!

Men nu är det dax för John blund att sättas i arbete, för nu är det dax att sova...

Gonatt alla och gonatt Sthlm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar