24 juli 2012

Tisdag..

Idag är den min bästa gotlandsbabes 20års dag men vi kommer fira henne ännu mer under vår resa till Belgien! Nu har Gina blivit stooooor!!

Idag är det även tid för packning, jag som brukar vara färdig tre dagar innan med packningen är inte ens klar en dag innan min avfärd till Sthlm. Jag undrar ibland vad det har tagit åt mig...nåväl...klar kommer jag nog bli innan kvällens slut.

Igår hade jag och gubben en mysdag i Eskilstuna. Dagen började lite tråkigt med regn och allt men när vi väl tagit oss till Niklas överraskning (vilket var ett besök på Parken Zoo) så kändes allt tipp topp! Sjukt länge sen jag var på zoo så det var en riktig mys-upplevelse. Fast nästa gång jag går på zoo ska jag välja bort högklackade skor, inte direkt det smartaste draget utav mig. Men det blev en mys dag ändå!

Idag släppte Niklas nyss av mig hemma, nu ska jag rivs ut hela garderoben enbart för att se om jag har några kläder som kan stoppas ner i resväskan. Sen efter imorgon kommer jag inte få träffa honom på två hela veckor...det känns inte bra kan jag lova. Jag åker till Belgien med Gina och på lördag åker han till Rhodos med sina killkompisar. Men jag får vackert överleva.

Här kommer det lite bilder från gårdagen i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar