3 juli 2012

Sista arbetsdagen...

...är nu avklarad, eller i alla fall innan Norrlands vistelsen. På måndag är jag tillbaka igen men de vill jag helst inte tänka på nu!

För ikväll kommer Niklas förbi och då är det slut packning inför morgondagen som gäller. Vi har en stor väska att dela på samt handbagage och de borde ju räcka gott och väl tycker jag. Jag måste bara lära mig att packa...går väl sisådär med det, men de tar sig!

Imorgon ska jag kolla upp min fot som jag gjorde illa i stenbäcken. Mest för att ta reda på om jag får börja springa utan att göra illa foten. Min tand känns även bättre idag vilket är ett bra tecken, känns bra att jag fått allting överstökat innan min mini-semester.

Måste medge att jag saknat Norrland och alla människor där så känns riktigt skönt att få komma hem. Även om det bara är för några dagar och trots att jag och Niklas har ett full späckat "schema" under hela vistelsen.

Nej nu är det packning som står på agendan.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar