2 juli 2012

Tandläkare och övertid

Då har jag äntligen varit hos tandläkaren, de är inte ofta jag säger det. Men nu är de rengjort och allt som hör där till, hoppas därför att tanden ska bli bättre innan onsdag då det är tid för Norrland!

Niklas var så underbart snäll idag och körde mig till tandläkarn på stan så då tog det inte allt för mycket utav min arbetstid. Sen var det dax för jobb igen, vi var på jobbet ända till 19.25 idag.

Det känns som att minst 15minuters övertid blir en del av vardagen nu. På grund utav kunder som så gott som vägrar lämna affären på utsatt tid. Trots att vi släcker alla lampor i butiken och ställer in alla möbler vi har stående utomhus.

Men nu är jag hemma och är måttligt mör i kroppen, skulle nog kunna somna nu men det ska jag inte! För jag ska plocka ur torktumlaren, städa i köket, städa i sovrummet, packa och boka bussbiljetter. Matlagning känner jag att jag inte alls orkar med just nu så de får bli någon annan gång.

Sedan glömde jag berätta att Ica Steens har visst skaffat en ny vara, måste helt klart vara någon mix av korv. De säljer nu grillkorf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar