31 juli 2013

Länge sen sist

Nu har det snart gått två veckor sen jag var i Norrland sist och imorgon bär det av dit igen! Men då blir det för älskade farmors begravning, kunde varit ett besök med roligare omständigheter men jag är fortfarande väldigt glad över att jag jag har möjlighet att vara där!

Bara trist att jag kommer vara borta från älskling så länge, sover på jobbet inatt så träffar honom inte förrän söndagskväll.

Men vi har det fullt upp hemma (på tala om ingenting alls) men flytt förberedelser. Annons utlagd på blocket med lite saker som inte kommer rymmas i den andra lägenheten. Sedan blir det flytt den 12/8, bo i den lägenheten i 5 månader sedan flytt igen. Jag skulle tycka att det var så skönt att få flytta till en lägenhet med förstahandskontrakt, slippa att flytta runt hela tiden!

Men vi håller tummarna om att hitta ett sånt boende snart.

Nu blir det bussfärd till jobbet, hoppas alla får en mysig dag ute i solen! Jag ska tänka på er när jag står i receptionen hela eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar